تونل نرم افزاری

کانکشن قابل نصب روی تمام دستگاه ها

تونل امن نرم افزاری (اپلیکیشن) برای اتصال شما به نقاط غیرقابل دسترسی و گشت‌وگذار در اینترنت بسیار مناسب است. هدف برای استفاده از  تونل امن نرم افزاری، تامین امنیت اطلاعات است.  سرویس ما به درستی کار می‌کند، اطلاعات هویتی شما را از هر شخصی که آنلاین باشد پنهان می‌کند.

این اپلیکیشن ابزار بسیار محبوب و کاربردی برای تماشای فیلم‌های هالیوود، سریال‌های تلویزیون سراسر جهان، مسابقات ورزشی و غیره هستند و مثل هر ابزاری کسب اطلاعات درباره این ابزار و طرز کار آن می‌تواند مفید باشد.

قبل از خريد تست کنيد.

شما ميتوانيد با ايميل آدرس خود يک اکانت تست دريافت کنيد و به مدت 2 ساعت سرويس ما را امتحان کنيد.

استفاده از سرويس ما در سه مرحله ساده

مرحله 1

ثبت نام و فعال سازی اکانت

در مرحله اوّل يک اکانت با نام کاربری و کلمه عبور دلخواه ثبت کنيد . بعد از ثبت نام يک ايميل حاوی لينک و کد فعال سازی برای شما ايميل خواهد شد. ايميل خود را چک کنيد و اکانت خود را فعال کنيد.

ثبت نام اکانت
مرحله 2

ورود به پنل و خريد سرويس

بعد از تکميل ثبت نام با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد پنل کاربری شده و برای اکانت خود سرويس خريداری بفرماييد .

ورود به پنل کاربری
مرحله 3

نصب کانکشن و اتصال با تونل امن

با سادگی با نصب يک اپليکيشن روی دستگاه مورد نظر خود ميتوانيد از سرويس تونل امن استفاده کنيد. راهنمای نصب و راه اندازی که بسيار ساده هم هست در سايت ما موجود است . نصب و راه اندازی اپليکيشن و کانکشن بسيار ساده است. با اين حال تيم پشتيبانی ما همواره آمده کمک به شما هستند.

راهنمای نصب

مزايای استفاده از سرویس تونل امن

افزايش امنيت آنلاين

استفاده از اینترنت، بدون رمزگذاری اطلاعات روشی بسیار غلط است. تفاوتی نمی‌کند روش اتصال شما به اینترنت از طریق وای فای مکان‌های عمومی نظیر کافی شاپ و هتل‌ها باشد یا محل کارتان، به طور کلی تبادل اطلاعات بدون رمزگذاری روش خطرناکی به شمار می‌رود.

دسترسی نامحدود

با استفاده از ویژگی تغییر مکان اتصال از طریق تونل امن نرم افزاری، امکان اتصال به اینترنت بدون محدودیت –با محدودیت کمتر- را خواهید داشت. به عنوان مثال، در صورتیکه از چین قصد اتصال به سرویس گوگل را داشته باشید، بدون تغییر موقعیت جغرافیای خود با مشکل مواجه خواهید شد.

حفظ حریم خصوصی

اپلیکیشن تمام فعالیت های شما در اینترنت را مخفی نگه می دارد. در حالت عادی ISP (ارائه دهنده خدمات اینترنت) یا برنامه های جاسوسی می توانند به راحتی بفهمند که به کجا سر زده و چه کارهایی انجام داده اید.

پنهان کردن آدرس IP

یکی از بهترین مزایای استفادهآن این است که آدرس IP شما را تغییر می دهد. با این کار، هویت شما در اینترنت پنهان می ماند و از سرقت اطلاعات شخصی تان (مثلا رمزهای بانکی) جلوگیری می شود.