سرويس های ما

تونل امن نرم افزاری (اپلیکیشن)

تونل امن نرم افزاری یکی از ابزارهای مهم در گوشی های موبایل هوشمند، تبلت ها و لپ تاپ‌ها به شما می‌آید که برای گشت و گذار در اینترنت بدون محدودیت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سرویس برای رمزگذاری و حفاظت از اطلاعات شما و همچنین انتقال داده بین چندین دستگاه کاربرد دارد. اپلیکیشن به کاربران این امکان را داده تا به آسانی به اینترنت وصل شوند و آدرس IP را پنهان کرده و با رمزگذاری داده‌ها از اطلاعات خود محافظت کنند. مقرون به صرفه بودن، استفاده از ip ثابت ، پشتیبانی فنی 24 ساعته و امنیت بالا از مزیت های مهم این سرویس به حساب می‌آید.

تونل امن سخت افزاری (روتر)

یکی دیگر از سرویس‌های ما استفاده از سخت افزار روتر است. روتر یک دستگاه که به مودم شما متصل می‌شود و امکان برقراری ارتباط بین دیوایس شما همانند گوشی موبایل هوشمند، لپ‌تاپ، کنسول های بازی، تب‌لت‌ها و… را به اینترنت بدون محدودیت و با امنیت بالا فراهم می‌کند. روترها از طریق یک سیم به مودم متصل می‌شوند. هرزمانی که دستگاه خود را به Wi-Fi وصل کنید، به یک روتر متصل خواهید شد.

سرویس پکیج ویژه (اپلیکیشن و روتر)

سرویس الماس ما استفاده همزمان از اپلیکیشن  و روتر است. در این سیستم شما می‌توانید به‌صورت همزمان از هردو سرویس استفاده نمایید و زمانی که بخواهید هم به صورت wifi و هم به صورت نرم افزاری از تونل امن استفاده نمایید، یک گزینه عالی به‌حساب می‌آید. در این پکیج نیز مزایت های هر دو سرویس را شامل می‌شود و امنیت شما، دسترسی نامحدود، IP ثابت، رمزگذاری ترافیک داده‌ها، سرعت و بهبود تجربه بازی‌های آنلاین و بسیاری دیگر را تجربه کنید.