سرويس تونل امن سخت افزاری

VIP Router چیست و چگونه کار می‌کند؟

روتر VIPPort، با نصب و راه‌اندازی آسان و سریع، گزینه‌ای عالی برای شماست. این روتر امکان اتصال دستگاه‌های مختلف را هم از طریق کابل و هم از طریق وای‌فای فراهم می‌کند، که به شما انعطاف بیشتری در استفاده از اینترنت می‌دهد.

پشتيبانی از همه دستگاه ها

این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده است که هر نوع دستگاهی را که در شبکه قرار دارد، پشتیبانی کند، ارائه دهنده یک تجربه بی‌دردسر و همه‌جانبه! بدون نياز به ساخت کانکشن از طريق WIFI تمام دستگاه های خانه يا محل کار خود را مجهز به اينترنت آزاد کنيد.

روتر را سفارش بده

این روتر را می‌توانید به راحتی و به سرعت سفارش دهید؛ فرآیند سفارش آسان و کاربرپسندانه طراحی شده تا تجربه خرید شما را لذت‌بخش و بی‌دردسر کند

با يک کابل وصلش کن به اينترنت خونه يا شرکت ...

این روتر به گونه‌ای طراحی شده که راه‌اندازی آن بسیار ساده و راحت است. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که روتر را با استفاده از یک کابل به مودم اینترنت وصل کنید، و در کمترین زمان ممکن از اتصال پایدار و سریع بهره‌مند شوید.

با WIFI بهش وصل شو!

شما به راحتی می‌توانید از طریق وای‌فای به این روتر متصل شوید، فراهم کردن یک اتصال بی‌سیم سریع و قابل اعتماد برای دسترسی به اینترنت در هر نقطه‌ای از خانه یا محل کار شما.

کدام روتر مناسب شماست ؟

انتخاب روتر مناسب تاثیر بسزایی در کیفیت اینترنت شما دارد. این انتخاب باید با در نظر گرفتن تعداد دستگاه‌هایی که قرار است به روتر وصل شوند و میزان پوشش وای‌فای مورد نیاز انجام شود. در صورت نیاز به راهنمایی، با ما تماس بگیرید تا ما بهترین پیشنهاد را برای انتخاب روتری که هم به لحاظ هزینه‌ای مقرون به صرفه باشد و هم مناسبترین گزینه برای شبکه شما باشد را به شما ارائه دهیم.

مزايای استفاده از سرویس تونل امن

افزايش امنيت آنلاين

استفاده از اینترنت، بدون رمزگذاری اطلاعات روشی بسیار غلط است. تفاوتی نمی‌کند روش اتصال شما به اینترنت از طریق وای فای مکان‌های عمومی نظیر کافی شاپ و هتل‌ها باشد یا محل کارتان، به طور کلی تبادل اطلاعات بدون رمزگذاری روش خطرناکی به شمار می‌رود.

دسترسی نامحدود

با استفاده از ویژگی تغییر مکان اتصال از طریق تونل امن نرم افزاری، امکان اتصال به اینترنت بدون محدودیت –با محدودیت کمتر- را خواهید داشت. به عنوان مثال، در صورتیکه از چین قصد اتصال به سرویس گوگل را داشته باشید، بدون تغییر موقعیت جغرافیای خود با مشکل مواجه خواهید شد.

حفظ حریم خصوصی

اپلیکیشن تمام فعالیت های شما در اینترنت را مخفی نگه می دارد. در حالت عادی ISP (ارائه دهنده خدمات اینترنت) یا برنامه های جاسوسی می توانند به راحتی بفهمند که به کجا سر زده و چه کارهایی انجام داده اید.

پنهان کردن آدرس IP

یکی از بهترین مزایای استفادهآن این است که آدرس IP شما را تغییر می دهد. با این کار، هویت شما در اینترنت پنهان می ماند و از سرقت اطلاعات شخصی تان (مثلا رمزهای بانکی) جلوگیری می شود.